شرایط و قوانین حاکم بر فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی تسنیم گستر

لوگو شرکت تسنیم گستر در قسمت هدر سایت - Tasnim Gostar written logo on the header

 

کاربر گرامی، توجه داشته باشید که هرگونه استفاده از سایت، شامل هر کدام از مراحل ساخت حساب کاربری تا خرید، به معنای پذیرفتن تمامی قوانین ایراد شده توسط فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی شرکت تسنیم گستر در وب‌سایت می‌باشد.

قوانین عمومی

روند حاکم بر فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی تسنیم گستر، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است . در صورت هرگونه تغییر در قوانین، شرایط جدید در همین صفحه مکتوب و توسطبنر‌های وب‌سایت اطلاع رسانی می‌گردد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات وبسایت تسنیم گستر استفاده می‏‌کنید، در تمامی روند خرید اینترنتی تجهیزات پزشکی یا ارتباط آنلاین از طریق ایمیل، پذیرفته اید که پاسخ خود را به صورت آنلاین دریافت کنید. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

تسنیم گستر به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و وظیفه‌ی خود می‌داند تا در حد توان از حریم شخصی کاربر محافظت ‏‌کند. جمع آوری داده‌های ارائه شده تنها در جهت ارتباط با شما مشتریان عزیز و ارائه بهترین خدمت رسانی ممکن است. در واقع با استفاده از سایت تسنیم گستر، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

لازم به دکر است کلیه مطالب، آرم، متن، گرافیک و داده‌ی مندرج در این وبسایت، جزئی از اموال تسنیم گستر بوده و هرگونه استفاده از آنها با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

اصالت کالا

با توجه به سیاست کلی شرکت تسنیم گستر بر ارائه محصولات مدرن و با کیفیت، تمامی کالا‌های مندرج در این وب‌سایت اصل بوده و کیفیت آنها مورد تایید می‌باشد. از این رو هیچ دغدغه‌ای بابت فرع بودن کالا‌های ارسالی نداشته باشید. همچنین در صورت مغایرت جنس ارسالی با تعاریف نوشته شده بر روی وبسایت تسنیم گستر می‌توانید برای مرجوع کردن کالای ارسالی اقدام فرمائید. اطلاعات بیشتر درباره مرجوعی کالا را در قسمت شرایط بازگرداندن کالا مطالعه کنید.

مدت گارانتی و ارائه خدمات

کلیه دستگاه‌های این شرکت شامل ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد. همچنین تسنیم گستر خود را موظف می‌داند تا وسایل مصرفی پزشکی را در کمال صحت و سلامت به دست شما برساند. اما این شرکت در قبال خسارات وارده پس از دریافت لوازم مصرفی، که ناشی از استفاده یا نگهداری نادرست از وسیله باشد، هیچ مسئولیتی تقبل نمی‌کند.

روش‌های پرداخت

شما می‌توانید با استفاده از درگاه‌های پرداخت آنلاین در نظر گرفته شده، یا از شماره حساب و کارت درج شده در صفحه پرداخت، برای پرداخت مستقیم مبالغ نقد استفاده کنید. برای استفاده از هرگونه پرداخت قسطی یا با شرایط ویژه، با تلفن‌های درج شده در صفحه ارتباط با ما تماس حاصل فرمائید.

تلفن تماس: ۸۸۵۰۳۵۵۱-۰۲۱
بانک ملت شعبه امیرکبیر به نام شرکت تسنیم گستر، شماره حساب 9515119793 و شماره شبا IR620120000000009515119793

شماره کارت 6104338907106351

روش‌های ارسال کالا

شرکت تسنیم گستر،‌ ارسال کالا در تمامی نقاط کشور را پوشش می‌دهد. این امر از طریق تمامی روش‌های باربری مرسوم مانند: پیک، پست و ... امکان پذیر است. علاوه بر این، ارسال و نصب تمامی کالا‌هایی که به هرگونه نصب و راه‌اندازی توسط فرد متخصص نیاز دارند، توسط تیم مجرب این شرکت صورت می‌پذیرد.

هزینه ارسال کالا تا سقف 100,000,000 تومان بر‌عهده‌ی مشتری بوده، که بر اساس نرخ مصوب شرکت‌های باربری لحاظ می‌گردد. برای خرید‌های بالای سقف مذکور، ارسال و نصب رایگان می‌باشد.

مهلت تست

شما برای هرگونه بررسی، تغییر نظر و انتقال خطا‌های احتمالی، ۴۸ ساعت کاری زمان دارید. شرکت تسنیم گستر در قبال گزارش‌های ارائه شده بعد از ۴۸ ساعت کاری، مسئولیتی تقبل نخواهد کرد.

  • تیم کنترل کیفیت نهایی و واحد انبار و ارسال کالا‌ی شرکت تسنیم گستر، قبل از هر ارسال، از کیفیت و سلامت کالای ارسالی اطمینان کامل حاصل می‌کند. از این رو چنانچه مرسوله دچار هرگونه آسیبی شده، این امر از طریق ارتباط با شرکت‌های باربری رفع و رجوع خواهد شد. وظیفه‌ی ماست تا کالای خریداری شده را، در کمال صحت و سلامت به دست شما برسانیم.
  • در صورت هر‌گونه تغییر نظر درباره‌ی کالای خریداری شده و درخواست تعویض ابتدا بخش “شرایط بازگرداندن کالا” را مطالعه فرمائید.

شرایط بازگرداندن کالا

برای بازگرداندن کالا یا تعویض، در صورت عدم رضایت یا هرگونه تغییر نظر، پس از انجام هماهنگی‌های لازمه با بخش پشتیبانی، توجه داشته باشید کالایی که در دستان شماست حاوی شرایط زیر باشد:

  • عدم وجود هرگونه آسیب ظاهری، داخلی یا فنی به کالای ارسالی
  • بسته‌بندی و چیدمان کالای ارسالی در حالت اولیه باشد. در صورتی که جعبه باربری، اجناس و بسته‌بندی آنها ، آسیب دیده یا در‌هم ریخته باشند، از بازگشت یا تعویض کالا معذوریم.
  • کالا‌های استریل یا یکبار مصرف در صورت باز‌شدن و استفاده کاربر، به هیچ‌ عنوان پس گرفته نمی‌شوند. چرا که از لحاظ بهداشتی شرایط اولیه خود را نداشته و مناسب استفاده نمی‌باشند.

شرایط عودت وجه

چنانچه قصد پس دادن کالای خریداری شده را دارید  یا مبلغ کالای تعویضی کمتر از خرید مرحله اول شماست، شرایط کالا برای عودت مبلغ بررسی خواهد شد. اگر کالای مرجوعی، تمامی شرایط ذکر شده در بخش “شرایط بازگرداندن کالا” را شامل شود و مورد تایید واحد پشتیبانی شرکت تسنیم گستر قرار بگیرد، این شرکت موظف است، پس از دریافت کالا، مبلغ لازمه برای تسویه را برای شما واریز کند.

در صورت استفاده از هرگونه تخفیف (پیش فروش، تخفیف‌های مناسبتی، فروش ویژه و کد تخفیف) تنها مبلغ واریزی، پس از احتساب هزینه‌های باربری برای شما واریز خواهد شد.

هشدار

کاربر گرامی، مجددا بیان میگردد، که هرگونه استفاده از سایت، شامل هر کدام از مراحل ساخت حساب کاربری تا خرید، به

معنای پذیرفتن تمامی قوانین ایراد شده توسط شرکت تسنیم گستر در وب‌سایت می‌باشد.

لوگو دو زبانه شرکت تسنیم گستر - Multiligual Tasnim Gostar Logo