اخبار

کارگاه کولپوسکوپی رشت، تیر ماه ۱۴۰۱

شرکت تسنیم گستر در کارگاه کولپوسکوپی رشت تیر ماه ۱۴۰۱

برگزاری کارگاه کولپوسکوپی، در بیمارستان گلسار رشت

کارگاه کولپوسکوپی رشت، در بیمارستان گلسار رشت در مورخ ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ توسط تیم مجرب تسنیم گستر برگزار گردید. آموزش‌های این بحث توسط خانم دکتر فرشته فکور انجام گرفت که از پزشکان با سابقه در زمینه بیماری‌های زنان و دارای فلوشیپ انکولوژی می‌باشند.

کارگاه با حضور ۵۰ نفر از پزشکان و متخصصین این زمینه تشکیل گردید و موضوعات بیماری (HPV (human papillomavirus و زگیل تناسلی، نحوه معاینه، نمونه برداری، علائم تشخیص این بیماری، اقدامات لازمه بعد از اتمام معاینه مورد بحث قرار گرفت. با معاینه ۱۰ نفر از داوطلبین، نمونه برداری و بررسی شواهد، ضمن رفع سوالات مطروحه، آموزش کامل کولپوسکوپی به وسیله دستگاه‌های کولپوسکوپ‌های لبومد Prima C با پایه ثابت، Prima Gn با پایه بازویی و ویدئو کولپوسکوپ برند سامتک (Sometech) صورت گرفت. محصولات برند لبومد (Labomed) آمریکا و برند معتبر سامتک کره جنوبی از کیفیت خیره‌ای کننده‌ای برخوردار بوده و مورد استقبال حضار قرار گرفتند.

ضمنا، معرفی و نحوه‌ی کار دستگاه‌های فوق به صورت کامل انجام شد که برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین میتوانید به فروشگاه تسنیم گستر مراجعه فرمائید.

آگاهی بخشی، هدف ما

تسنیم گستر در نظر دارد، تا با برگزاری کارگاه‌های تخصصی پزشکی متعدد در سراسر کشور، با آموزش و آگاهی رسانی لازمه در حیطه پزشکی، قدم کوچکی در راستای سلامت جامعه زنان میهنمان بردارد.

همچنین، برای کسب اطلاعات پزشکی و آشنایی بیشتر با محصولات تسنیم گستر، میتوانید ما را در تمامی رسانه‌‌های اجتماعی محبوب دنیا اعم از یوتوب، آپارات، اینستاگرام، لینکد‌ین، فیسبوک و توئیتر، دنبال کنید.

—————————————————————————————————————————————————————————

شرکت تسنیم گستر در سال ۱۳۷۹ با هدف ارائه جدیدترین و با کیفیت ترین فن آوری ها در زمینه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تاسیس گردید. این شرکت با اخذ نمایندگی انحصاری از کمپانی های معتبر بین المللی و واردات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی طبی و ارائه محصولاتی با کیفیت جهانی و استاندارد های معتبر CE اروپا و FDA آمریکا و به کارگیری روش های نو آورانه و ارائه خدمات و پشتیبانی بروز و شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور، همواره در مسیر توسعه بازار و محصول در این صنعت رشد قابل توجهی را احراز نمود این شرکت دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران و آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت می باشد ، بنابراین کلیه محصولات ارائه شده توسط این شرکت از لحاظ، استاندارد و کیفیت را ضمانت می کند.

 

 

 

 

2 دیدگاه در “کارگاه کولپوسکوپی رشت، تیر ماه ۱۴۰۱

  1. amir.malekhoseyni گفت:

    خیلی عالی 👏🏼🌹

    1. tgit گفت:

      سپاس از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *