حریم خصوصی

فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی شرکت تسنیم گستر با توجه به جایگاه والای مشتری، همواره می‌کوشد تا خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند، که این امر، ملزوم جمع‌آوری پاره‌ای از داده‌های شخصی شما است. برای پردازش سفارش‌های ثبت شده و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است. همچنین برای صدور فاکتور‌های رسمی وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. نیازی به نگرانی نیست! چرا که تمامی موازین حقوقی، شرعی و اخلاقی حریم خصوصی شما سنجیده و در نظر گرفته شده است.

یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و ارسالی‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد. در صورت غلط یا ناقص بودن اطلاعات وارده، تسنیم گستر این حق را دارد که اطلاعات صحیح و بیشتری را از شما بگیرد.

وب‌سایت تسنیم گستر، اطلاعات را از طریق کوکی‌ها (cookies) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند.

تسنیم گستر تنها از طریق شماره ثابت ۸۸۵۰۳۵۵۱-۰۲۱ با شما ارتباط می‌گیرد و تماس کارشناسان این شرکت با شماره‌های موبایل حتما از پیش هماهنگ می‌گردد. لازم به ذکر است که شرکت تسنیم گستر در حال حاضر پنل اس‌ام‌اسی فعالی ندارد، بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان تسنیم گستر، تخلف و سوء استفاده از نام این شرکت بود و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را بهInfo@tasnimgostar.com اطلاع دهید.

این وب‌سایت ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، تسنیم گستر می‌تواند از اطلاعات ثبت‌ شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت تسنیم گستر، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به تسنیم گستر اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

برای اطلاعات دقیق از نحوه ثبت سفارش، ارسال و بازگشت کالا، صفحه شرایط و قوانین فروشگاه را مطالعه فرمائيد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.
تلفن تماس:

تلفن: ۸۸۵۰۳۵۵۱-۰۲۱

آدرس: تهران – سهروردی شمالی – خ خرمشهر – خ مرغاب – کوچه ایازی – پلاک ۱۹ – واحد ۱۸

ایمیل :‌ info@tasnimgostar.com  –  tasnimgostar.it@gmail.com