معرفی برند

معرفی برند مونالیزا

بنر تبلیغاتی ای یو دی مونالیزا - شرکت لایت هاوس فارما - lighthouse Pharma Monalisa IUD

معرفی برند مونالیزا :

برند مونالیزا (Monalisa) بلژیک به عنوان شرکت تخصصی تولید ای‌یو‌دی (IUD) به عنوان زیرشاخه از شرکت معتبر سرچ‌لایت فارما (Searchlight Pharma)، در کشور بلژیک تاسیس گردید. سرچ‌لایت فارما درصدد است تا از طریق بهترین اجرای جستجو، کسب، تجاری سازی و توسعه متمرکز محصولات مراقبت های بهداشتی تخصصی نوآورانه و منحصر به فرد که سلامت و تندرستی مادام العمر انسان را بهبود می بخشد، به یک شرکت پیشرو در زمینه مراقبت های بهداشتی تخصصی در کانادا تبدیل شود.

تخصص این کمپانی توانایی اثبات شده برای شناسایی محصولات استثنایی، با پشتوانه توسعه کسب و کار هوشمند برای برآورده کردن نیازهای بیمار و انتظارات شریک زندگیست. همچنین، با طراحی یک مدل فروش و بازاریابی انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر، به سرعت پاسخگوی بیماران و مشتریان سازمانی هستند. رضایت مشتریان اعم از داخلی‌(آمریکا) و خارجی در تمامی کشور‌‌های مطرح دنیا، مهر تاییدی بر این ادعاست.

هدف برند مونالیزا :

این شرکت با تمرکز اصلی بر سلامت زنان، اوروژنیکولوژی و اورولوژی متعهد به بهبود زندگی مردم با ارائه محصولات مناسب به بازار است. اهداف متعدد این شرکت بزرگ در زمینه سلامت زنان در شرکت‌‌های زیرشاخه‌ی متعددی از قبیل برند مونالیزا، اورا، دیویژل، رکتاگل، فمارل، زستیکا و … دنبال می‌شود. مونالیزا با هدف وسیله‌ای کارساز برای پیشگیری از بارداری، ضمن رعایت حال فرد از لحاظ سلامت و بعد اقتصادی بنا‌نهاده شد.

مطالعات گسترده بین المللی تأیید می کند که IUD های مسی، یک نوع ایمن از پیشگیری از بارداری در دوره های طولانی است. آی یو دی های مسی مونالیزا با حفاظت 3، 5 و 10 ساله در دسترس هستند. پیشنهاد می‌‌کنیم که از‌ ای‌یو‌دی های این برند مانند آی‌یو‌دی ده ساله‌ی مونالیزا NT CU380 QL، آی‌یو‌دی مونالیزا CU375 SL برای کسانی که طول رحم کوتاه‌تری دارند و مستعد ریجکت ای‌یو‌دی هستند، آی‌یو‌دی مونالیزا NT CU380 برای انواع رحم‌ها و آی‌یو‌دی مونالیزا ST CU300 برای کسانی که رحم‌های کوچکتری دارند و یا تا‌به‌حال‌ زایمان نداشته اند دیدن کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *