معرفی برند

معرفی برند کوک مدیکال آمریکا

تاریخچه شرکت کوک مدیکال آمریکا - Cook medical history

معرفی برند کوک مدیکال

برند کوک مدیکال(Cook Medical) برای همیشه رد پایی پر‌رنگ را از خودش در روش‌های پزشکی غیرتهاجمی به جا گذاشت!

گیل ۲۹ ساله و همسرش بیل (ویلیام) کوک در سال ۱۹۶۳ در بلومینگتون ایالت ایندیانا، این شرکت مهم در عرصه‌ی پزشکی زنان را بنا نهادند. آنها در یک اتاق اضافه خانه‌شان، به اولین تولید کننده کتتر، سوزن و سیم‌های هدایت کننده در آمریکا تبدیل شدند.

رفته رفته، کوک خودش را به یکی از پیشگامان جهانی تکنولوژی در زمینه‌ی پزشکی بدل کرد.هم‌اکنون مفتخر است که در ۶۰ زمینه تخصصی پزشکی، روش‌های درمانی غیر‌تهاجمی یا با تهاجم حداقلی را ارائه دهد. در سال ۲۰۰۸، کوک مدیکال رتبه‌ی ۳۲۴‌امین شرکت بزرگ خصوصی دنیا را از مجله‌ی فوربز(Forbes) دریافت کرد. حالا، با ۱۶‌هزار محصول، ۱۲ هزار کارمند و خدمات‌رسانی به ۱۲۰ کشور جهان، نقشی انکار نشدنی را در این صنعت ایفا می‌کند. این شرکت تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا با ارائه ساده‌ترین روش‌ها با بیشترین تاثیر به پزشکان، خدمات برتری ارائه دهد.

این شرکت از ۴ بخش اصلی محصولات پزشکی کوک، خدمات، املاک و ساخت و اجرای عایق تشکیل شده. هر کدام از آنها به چندین زیرشاخه‌ی بزرگ تبدیل می‌شوند. از سایر بخش‌‌های این شرکت پرچم‌دار، می‌توان تحقیقات و تولید پلمیر‌ با مدرن‌ترین تکنولوژی و ساخت لول‌‌های استیل ضد‌زنگ و لک را نام برد.

 کوک مدیکال هم اکنون چه می‌کند؟

پس از مرگ بیل در سال ۲۰۱۱، سکان این غول صنعت پزشکی با بیش از ۲ بیلیون دلار گردش مالی، در کنار گیل، در دستان فرزند آنها کارل قرار گرفت. وی هم اکنون از سرمایه‌داران موفق آمریکا است. با حضور او این شرکت قدم‌های بلند پروازانه‌ی بیشتری را برداشته و مالکیت ساختمان‌های تجاری و مسکونی متعددی از جمله هتل‌های بهاره فرنچ لیک، وست بیدن و اقامتگاه‌های تفریحی مجاورش را نیز از آن خود کرده است.

محصولات این برند با کیفیت آمریکایی اعم از بالن بکری، بالن رایپنینگ، کتتر، نووی را می‌توانید از وب‌سایت ما خریداری کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *