اخبار

نمایشگاه بین‌المللی تخصصی پزشکی تبریز مرداد 1401

شرکت تسنیم گستر در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی پزشکی تبریز - مرداد ۱۴۰۱

 نمایشگاه بین‌المللی تخصصی پزشکی تبریز مرداد ۱۴۰۱

شرکت تسنیم گستر مفتخر است که به همراه نماینده خود شرکت ماد طب، در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی پزشکی تبریز ۱۴۰۱ مورخ ۲۵ الی ۲۸ مرداد، حضور به عمل آورد. تسنیم گستر با ارائه جدیدترین محصولات خود اعم از کولپوسکوپ سامتک (Sometech) و فتال و مترنال مانیتورینگ‌های کومن و ای‌تی‌ام (ATM)، سعی در معرفی خدمات قابل ارائه خود داشت. شما نیز می‌توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر از محصولات ما، به منو محصولات یا صفحه فروشگاه مراجعه فرمائيد.

برانکار برقی، ابتکار ایرانی، اولین بار در جهان!

متین اتحاد دوستان (ماد) طب، با ارائه اختراعی جدید در عرصه‌ی پزشکی جهان، خوش درخشید! این تخت کاملا برقی برای اولین بار، تمامی روند حمل مصدوم را به صورت کاملا مکانیزه انجام می‌دهد. همچنین در نظر داشته باشید که امکان حمل مصدوم با سرعتی معقول بر روی تخت امکان پذیر است.

اختراع برانکارد تمام برقی

شرکت تسنیم گستر در سال ۱۳۷۹ با هدف ارائه جدیدترین و با کیفیت ترین فن آوری ها در زمینه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تاسیس گردید. این شرکت با اخذ نمایندگی انحصاری از کمپانی های معتبر بین المللی سعی در ارائه محصولاتی با کیفیت جهانی دارد. این محصولات استاندارد های معتبر CE اروپا و FDA آمریکا را شامل می‌شوند. با به کارگیری روش های نو آورانه، ارائه پشتیبانی و شبکه توزیع در سراسر کشور، همواره در مسیر توسعه و رشد قابل توجهی بوده است. این شرکت دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران و آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت می باشد ، بنابراین کلیه محصولات ارائه شده توسط این شرکت از لحاظ استاندارد و کیفیت را ضمانت می کند.

نتیجه تلاش بی وقفه ما و همکارانمان در طول این سالها باعث شد که  امروزه به عنوان شرکت پیشرو در عرضه تجهیزات پزشکی زنان (ژنیکولوژی) و آزمایشگاهی مطرح و در خدمت باشیم. امیدواریم همچون گذشته بتوانیم رضایت خاطر پزشکان محترم و سایرین را جلب کنیم . رضایت شما آرامش خاطر ماست.

“باهم، برای سلامت جامعه زنان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *