اخبار

کارگاه آموزشی کاواترم و پساری ارومیه

شرکت تسنیم گستر کارگاه آموزشی کاواترم و پساری ارومیه

کارگاه آموزشی کاواترم و پساری ارومیه

کاربری با هر وسیله‌ای نیازمند آشنایی با اصول و قواعدی است که کاواترم ولدانا مدیکال و پساری نیز از این قاعده مستثنی نیستند! از این رو شرکت تسنیم گستر با همکاری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد ارومیه کارگاه آموزشی کاواترم و پساری ارومیه را برگزار کرد. در این کارگاه مراجعین محترم که متشکل از متخصصین عزیز در زمینه زنان و زایمان بودند با دستگاه‌ کاواترم و پساری به نحو کاربردی آشنا شدند .

مباحث این کارگاه چه بود؟

یکی از مشکلات شایع در میان زنان ۳۰ الی ۴۰ ساله، سیکل ماهانه نامنظم، طولانی و شدید است. این مساله ممکن است علاوه بر ایجاد نگرانی‌های روحی، سبب کاهش زندگی بانوان گردد. اگر علت این خونریزی، اختلال در عملکرد تخمدان و رحم باشد، استفاده از کاواترم بهترین روش درمانی ممکن است!

دستگاه کاواترم، ساخت برند ولدانا مدیکال سوئیس، روشی نوین و کم‌تهاجمی برای درمان خونریزی غیرطبیعی ماهیانه بانوان با ۹۵ درصد موفقیت می‌باشد. این دستگاه جایگزینی امن، آسان و قابل اطمینان برای روش‌های دیگر از جمله هیستروکتومی به شمار می‌رود. در این کارگاه قابلیت‌های این دستگاه و نحوه‌ی کاربری آن به طرز عملی بیان گردید.

خرید آنلاین دستگاه کاواترم

پساری، رحم ساختاری عضلانی دارند و توسط عضلات لگن سر جای خود نگه داشته می شود. اگر این عضلات ضعیف شوند یا بیش از حد کشیده شوند، دیگر قادر به پشتیبانی از رحم نیستند و موجب افتادگی رحم می شوند. رحم از جای اصلی خود جابه جا شده و به درون واژن لیز ‌می‌خورد. پساری‌های برند EIS، ساخت کره‌جنوبی روش مؤثر و غیر تهاجمی برای درمان افتادگی اندام های لگن و درمان افتادگی رحم است. افتادگی مربوط به زمانی است که یکی از بافت ها از وضعیت طبیعی خود خارج شده و به ساختار مجاور خود فشار وارد کند. در درمان مشکلاتی از قبیل: افتادگی از جمله افتادگی رحم، افتادگی یا بیرون زدگی مثانه، افتادگی مقعد و روده کوچک، بی‌اختیاری ادرار و نارسایی دهانه های رحم، در مادران باردار از پساری استفاده می شود. در این کارگاه درباره‌ی انواع پساری، کاربرد و سایز‌های آن به تفضیل صحبت شد.

خرید آنلاین انواع پساری

سوالی یا پیشنهادی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین می‌توانید به صفحات هر محصول مراجعه کرده و یا از طریق تمامی راه‌های ارتباطی درج شده با ما تماس بگیرید.

تلفن: ۸۸۵۰۳۵۵۱-۰۲۱

اینستاگرام: @tasnim_gostar 

ایمیل: info@tasnimgostar.com

منتظر پیشنهادات و انتقادات شما برای برگذاری کارگاه‌های بیشتر هستیم.

به امید دیدار شما

“باهم، برای سلامت جامعه زنان”

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *