اخبار

کنفرانس علمی باروری سالم و فرزنداوری کرج – مهر ۱۴۰۱

شرکت تسنیم گستر در کنفرانس علمی باروری سالم و فرزنداوری - بیمارستان کمالی کرج - مهر ۱۴۰۱

کنفرانس علمی باروری سالم و فرزنداوری کرج – مهر ۱۴۰۱، بیمارستان البرز

باروری، فزرندآوری و پرورش فرزند می‌تواند پروسه‌ای پیچیده باشد که نیازمند آمادگی‌های لازمه ذهنی و فیزیکی خاصی است. ریسک فاکتور خطرات بارداری، کنترل استرس مادر و مزایای فرزندآوری برای سلامت مادران، از موضوعاتی است که باید اطلاعات کافی از آن داشت. از این رو کنفرانس علمی باروری سالم و فرزنداوری در روز پنج‌شنبه، ۵ آبان۱۴۰۱ در بیمارستان البرز کرج برگزار گردید. این برنامه به همت دانشگاه علوم پزشکی البرز و با حمایت شرکت تسنیم گستر تشکیل شده که ضمن بخش آموزش علمی، آشنایی کاربردی با تجهیزات پزشکی لازم را در بر گرفت.

مدرس علمی این کنفرانس سرکار خانم فاطمه اله وردی، کارشناس ارشد مامایی مباحث مطروحه را تدریس و به سوالات حاضرین پاسخ دادند. در ادامه هلیا سادات احمدی و مهیار خادمی، کارشناسان شرکت تسنیم گستر تجهیزات و لوازم پزشکی از قبیل فتال داپلر (سونیکید جیبی و رومیزی) و فتال مانیتورینگ (NST) را معرفی کرده و از کاربرد‌های آن برای سلامت مادر و جنین صحبت نمودند.

در پایان از زحمات سرکار خانم ورعی (رئیس انجمن علمی مامایی کرج)،‌ دکتر شقایق دهقان نیری، دکتر راضیه لطفی (دکترای بهداشت باروری)، خانم کردی، خانم چمن گشت و سرکار خانم صفری بابت انجام هماهنگی ‌های لازمه و حضور گرمشان تشکر ویژه داریم. خرسندیم که افتخار همراهی شما در این برنامه ازان ما شد.

“باهم، برای سلامت جامعه زنان”

شما می‌توانید گزارش این کنفرانس را در صفحه اینستاگرام و آپارات ما ببینید.

 

 

خرید آنلاین تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی

وبسایت فروشگاهی تسنیم گستر، خرید آنلاین تجهیزات پزشکی را برای شما پزشکان محترم میسر می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه “فروشگاه” اطلاعات کامل محصولات و عکس‌هایشان را ببینید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. ضمنا با ثبت نام در وبسایت ما از تخفیفات مناسبتی بهره‌مند می‌شوید.

تسنیم گستر را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید!

اینستاگرام    –    آپارات    –    توئیتر

2 دیدگاه در “کنفرانس علمی باروری سالم و فرزنداوری کرج – مهر ۱۴۰۱

    1. tgit گفت:

      متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *