اخبار

کنفرانس علمی تازه‌های HPV

شرکت تسنیم گستر در کنفرانس علمی تازه‌های HPV در بیمارستان بهمن - شهریور ۱۴۰۱

کنفرانس علمی تازه‌های HPV

تقریبا تمامی مواردی که به سرطان دهانه رحم مبتلا می‌شوند به ویروس پاپیلومای انسانی مرتبط هستند. ویروس Human Papillomavirus (به اختصار HPV)،  شایع‌ترین عفونت مقاربتی در انسان است، به طوری که در کشور ایالات متحده آمریکا (USA) سالانه تقریباً ۱۴ میلیون مورد ویروس پاپیلومای انسانی تشخیص داده می‌شود. برخی از انواع این ویروس می‌تواند منجر به زگیل دستگاه تناسلی شوند و برخی دیگر ممکن است عامل برخی از انواع سرطان شوند. با توجه به اینکه تمامی افرادی که فعالیت جنسی دارند از راه ارتباطات جنسی در خطر این ویروس هستند، نیاز به اطلاع‌رسانی بیش از پیش احساس می‌شود. از این رو، انجمن علمی سرطان‌های زنان ایران و بیمارستان بهمن تهران کنفرانس علمی یک روزه تازه‌های HPV را برگذار نمودند. این کنفرانس در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بیمارستان بهمن تهران برگزار گردید. مفتخریم که شرکت تسنیم گستر، سهم کوچکی در گسترش آگاهی‌ مردم ایران در زمینه سلامت و بهداشت ایفا می‌کند.

تسنیم گستر در کنفرانس علمی تازه‌های HPV

یکی از روش‌های مرسوم تشخیص HPV، آزمایش کولپوسکوپی و اسید استیک می‌باشد. متخصصین با استفاده از دستگاه‌ کولپوسکوپ، بررسی های لازمه را صورت می‌دهند. کولپوسکوپی معاینه دهانه رحم ، واژن و در بعضی موارد ولو پس از استفاده از محلول اسید استیک است. یافته‌های کولپوسکوپی با توجه به درجه ضایعه استوویتیت ، کانتور سطح، الگوی موزاییک و علائم نگارشی درجه بندی می‌شود و ناهنجاری بیشتر این پارامترها به شدت ضایعات مربوط می‌شود.

شرکت تجهیزات پزشکی تسنیم گستر، با معرفی وید‌ئو کولپوسکوپ سامتک ساخت کره‌جنوبی، سعی در ارائه جدیدترین محصول برای انجام این معاینه را دارد. این دستگاه، با ارا‌ئه تصویر زنده FULL HD و تا ۱۰۸ برابر بزرگنمایی، تصویری ایده‌آل جهت بهترین تشخیص ممکن را ارائه می‌دهید. برای خرید این محصول به صورت نقد یا اقساط می‌توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید.

شما می‌توانید گزارش وید‌‌‌ئویی این کنفرانس را در آپارات، یوتوب یا اینستاگرام ما مشاهده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *