اخبار

قرعه کشی تجهیزات پزشکی و تخفیفات تسنیم گستر را از دست ندهید!

قرعه کشی فروشگاه تجهیزات پزشکی تسنیم گستر

اخبار کنگره های زنان را از ما بخواهید!

تسنیم گستر سعی بر این دارد تا حد ممکن، در نمایشگاه تجهیزات پزشکی، کنگره ها و سمینارهای زنان و زایمان و مامایی حضور داشته باشد. ضمن به روز نگه داشتن اطلاعات خود در فیلد زنان، ارتباط خود را با شما همراهان همیشگی حفظ می‌نماییم.

شما پزشکان عزیز می توانید با دریافت مشاوره و دموی دستگاه‌های برتر شرکت تجهیزات پزشکی تسنیم گستر در غرفه این شرکت با محصولات پزشکی ما آشنا شوید. دستگاه مورد علاقه‌ی خود را با تخفیف ویژه خریداری کنید! علاوه بر تخفیفات و آفر های ویژه، قرعه کشی تجهیزات پزشکی شرکت ما را از دست ندهید!

تیم انفورماتیک تسنیم گستر با تهیه گزارش های ویدیویی و گرفتن عکس های متعدد از محیط کنگره و نمایشگاه در خدمت شما بوده و شما می توانید گزارش های کنگره زنان و زایمان و مامایی را به ضورت متنی و تصویری از ما دریافت کنید!

تخفیف های ویژه و قرعه کشی تجهیزات پزشکی در کنگره زنان و زایمان

همانطور که در پاراگراف قبل بیان شد، آفرها و تخفیفات ویژه ی دستگاه های پزشکی و حتی لوازم مصرفی پزشکی در کنگره های زنان و زایمان توسط شرکت تسنیم گستر ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است که این تخفیفات تنها در طول کنگره قابل دسترسی می باشند و پس از آن قیمت های فروش تجهیزات پزشکی به روال سابق باز خواهد گشت.

همچنین تخفیفات فروشگاه تجهیزات پزشکی آنلاین تسنیم گستر را در مناسبت ها از دست ندهید!

قرعه کشی تجهیزات پزشکی در کنگره زنان و زایمان و مامایی

تسنیم گستر برای جلب رضایت شما عزیزان، در تمامی کنگره های زنان و زایمان، برنامه قرعه کشی آی یو دی یا سونیکید جامپر را در برنامه خود قرار می دهد. با نام نویسی در غرفه تسنیم گستر در هر نمایشگاه شانس خود را بیازمایید! ویدیوی قرعه کشی های سابق ما را در اپارات ببینید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *