اخبار

کنگره بین‌المللی انجمن متخصصین زنان و زایمان – خرداد ۱۴۰۲

کنگره انجمن متخصصین زنان و زایمان - خرداد ۱۴۰۲

کنگره بین المللی انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران – خرداد ۱۴۰۲

کنگره بین المللی انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران، به همت انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران (NAIGO) ، طبق روال هرساله، برگزار گردید. این کنگره در چهار روز، مورخ ۲ الی ۵ خرداد و در سالن همایش های بین المللی رازی واقع در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران (Iran University of Medical Science) برپاشد.

در روز افتتاحیه کنگره انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران ۱۴۰۲، مباحث در ۳ سالن و در پانل های مختلف علمی دنبال گردید. از میان این پانل ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سمپوزیوم مدیریت خونریزی در بارداری – گرداننده: دکتر زهرا پناهی
  • تازه های سرطان های زنان (انکولوژی) – گرداننده: دکتر اعظم سادان موسوی
  • ژنیکولوژی، مدیریت ناباروری – گرداننده: دکتر اشرف معینی
  • surgical video classroom – گرداننده: دکتر کبری طاهرمنش

شرکت تسنیم گستر در کنگره بین المللی انجمن متخصصین زنان و زایمان

تسنیم گستر با حضور مستمر در کنگره های پزشکی زنان، در صدد است تا یار همیشگی شما پزشکان محترم بوده و با معرفی و دمو جدیدترین محصولات خود، در خدمت شما باشد. با ثبت نام در کنگره زنان ۱۴۰۲ و حضور در غرفه A5 سالن همایش های رازی، بار دیگر در کنار شما، خاطره سازی کردیم.

تسنیم گستر با برگزاری همیشگی قرعه کشی و ارائه محصولات با شرایط و قیمت ویژه، در بازه زمانی برگزاری کنگره های پزشکی، می کوشد تا بیش از پیش رضایت شما عزیزان را جلب نماید. برای آشنایی با محصولات برجسته تسنیم گستر می توانید بخش زیر را مطالعه فرمائید.

خرید دستگاه ویدیو کولپوسکوپ Full HD سامتک – از کره، با عشق!

ویدیو کولپوسکوپ سامتک - فول اچ دی - Full HD - Sometech - Video colposcope - خرید آنلاین - تجهیزات پزشکی - دستگاه

ویدیو کولپوسکوپ پرتابل و Full HD سامتک

گل سرسبد کولپوسکوپ های ایران! به واسطه رزولوشن FULL HD و بزرگنمایی ۱۰۸ برابر، تصویری بی نظیر و جزئیات باورنکردنی ارائه میدهد. تنها با استفاده از جوی استیک این دستگاه و در کمال آسایش کولپوسکوپی کنید. در نظر داشته باشید که این دستگاه ویدیو کولپوسکوپ پرتابل بوده و به راحتی قابلیت انتقال به مطب های مختلف را داراست.

خرید و اطلاعات بیشتر

خرید فتال مانیتورینگ های تسنیم گستر – ATM و کومن

Comen Star 5000 Fetal monitoring device - دستگاه فتال مانیتورینگ کومن ۵۰۰۰

دستگاه فتال مانیتورینگ های برند کومن

 

اگر به دنبال دستگاه فتال مانیتور با کیفیت و کارآمد هستید، بیشتر از این دنبالش نگردید! فتال مانیتور ATM بیستوس با طراحی مینیمال و بدنه مسحکم و فتال مانیتورینگ کومن با صفحه لمسی و نمایشگر بزرگ در خدمت شما هستند!

خرید و آشنایی با مدل های مختلف

خرید پساری (هوج (اسمیت)، رینگ، دونات، ژل هورن و …)

پساری ژل هورن پایه کوتاه - EIS gelhron short stem pessary پساری هوج EIS کره جنوبی - EIS Hodge pessary پساری رینگ با ناب و ساپورت EIS کره جنوبی - EIS Ring with knob & support pessary پساری دونات EIS کره جنوبی - EIS Ring pessary

پساری های EIS کره جنوبی، با کیفیتی فوق‌العاده و در تنوع عظیمی از انواع و سایز در اختیار شماست. پساری های در موارد متعددی اعم از جلوگیری از زایمان زودرس، افتادگی رحم، مثانه و رکتوم کاربردهای فراوانی دارند. با خرید آنلاین پساری در سایز و نوع دلخواه، به کار خود سرعت دهید.

خرید و اطلاعات بیشتر

خاطره سازی با شما عزیزان

اما مهم ترین بخش این کنگره برای ما، دیدار با شما و ثبت قاب های ارزشمندی است که به آنها می بالیم.

دکتر بنفشه تاجبخش - متخصص زنان و زایمان دکتر پورمطرود - متخصص زنان و زایمان دکتر زهرا عسگری - متخصص زنان و زایمان دکتر فرح فرزانه - متخصص زنان و زایمان دکتر شبنم جعفری زارع - متخصص زنان و زایمان دکتر لیلا خلیلی - متخصص زنان و زایمان دکتر لی‌لی رز طزری دکتر ماندانا اکبری - متخصص زنان و زایمان دکتر نسیمه کمالی و دکتر فاطمه ارشادی دکتر آصف جاه و دکتر قنبر عباسی دکتر بیتا زلالی - متخصص زنان و زایمان دکتر مریم گل پرور

 

به امید دیدار مجدد شما عزیزان

باهم برای سلامت جامعه زنان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *