معرفی برند

معرفی برند لبومد آمریکا

تاریخچه شرکت لبومد آمریکا - Labomed History

معرفی برند لبومد آمریکا

در ژانویه سال ۱۹۸۰، در لس‌آنجلس کالیفرنیا، در کشور آمریکا کمپانی دانش بنیانی تحت برند لبومد تاسیس گردید. تیم مدیریتی این کمپانی با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه میکروسکوپی و اشعه، این شرکت را هدایت می‌کنند. در حال حاظر دستگاه‌‌های مختلفی با کاربرد‌های مختلفی در دست ساخت این شرکت قرار دارند. از آزمایشگاه‌های داروسازی، سنجش DNA/RNA، علوم صنعتی، آزمایش آب و پسماند و … تنها نمونه‌ای از آنهاست.

محصولات با کیفیت و طول عمر بالا خود گواه سطح بالای این شرکت هستند، اما اگر به دنبال معیاری برای سنجش این برند هستید، تاییدیه FDA آمریکا، CE اروپا، UL و ISO9001-2015 جای شکی باقی نمی‌گذارد. این شرکت در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ برنده‌ی جایز طراحی محصولات رد دات (Red Dot) شد.

کیفیت، هدف اصلی برند لبومد

هدف لبومد، طبق اظهار خود، ادامه به تحقیقات روزافزون و ساخت محصولات با کیفیت استثنائی در زمینه‌های میکروسکوپی،آنالیز ماده و اشعات است در خط‌های تولید جدیدتر و نوآوارنه است. با در نظر گرفتن مشتریان و محققانی که از دستگاه‌هایشان استفاده میکنند و دغدغه پیشرفت و گسترش دانش، قیمت محصولات اهمیت زیادی پیدا می‌کنند. از این رو، این کمپانی سعی می‌کند تا با بالاترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه برای مشتریان، این دستگاه‌های پیشرفته را به مراکز آموزشی مانند دانشگاه‌ها و مدارس نیز برساند.

این برند با اطمینان از گذر چندباره محصولات از خطوط کنترل کیفیت، ارائه وارانتی یک ساله (در کشور‌های مرتبط به کمپانی) و پشتیبانی قدرتمند امور مشتریان میزان خطا را به صفر می‌رسانند. همگاهم سازی طراحی، مهندسی و روند ساخت اصولی و مدرن همیشه جزئی از دیدگاه بلند‌مدت لبومد بوده که به جرات اتفاق افتاده است. امروزه با ارائه دستگاه‌های حیرت انگیز خود در بیش از ۳۵ کشور دنیا، لبومد بدون شک یکی از کمپانی‌های تاثیر گذار روز دنیاست.

حتما از کولپوسکوپ‌های بی‌نقص لبومد در دو مدل پایه ثابت Prima C و پایه بازویی Prima Gn دیدن کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *