اخبار

گزارش تصویری عرب هلث دبی ۲۰۲۳

شرکت تسنیم گستر در نمایشگاه عرب هلث (ARAB HEALTH) ۲۰۲۳

نمایشگاه عرب هلث دوبی

هر ساله شهر مدرن و زیبای دبی، میزبان نمایشگاه پزشکی بزرگ و بین‌المللی عرب هلث (Arab Health) است که بهترین‌های مهندسی پزشکی جهان، با بهترین محصولات مرتبط به دنیای پزشکی و مدرن ترین تجهیزات پزشکی در آن حضور پیدا می کنند.

در زمستان ۱۴۰۱و آغاز ۲۰۲۳ میلادی، اینبار عرب هلث ۲۰۲۳، پر جمعیت تر و با شکوه تر از هر ساله برگذار شد تا روند رو به رشد خودش را به رخ جهانیان بکشد. این شهر با جاذبه‌های شگفت انگیزی مانند برج خلیفه دبی، برج العرب، میراکل گاردن و حتی نمایشگاه اکسپو دوبی، در جذب توریست و افراد متخصص موفق ظاهر می شود.

گزارش تصویری عرب هلث دبی ۲۰۲۳ را در آپارات تسنیم گستر ببینید!

 

شرکت تسنیم گستر در عرب هلث ۲۰۲۳ (Arab Health 2023)

شرکت تسنیم گستر نیز به نوبه خود، برای به روزرسانی اطلاعات پزشکی و آشنایی با مدرن ترین تجهیزات پزشکی با تیم خود برای بازدید از این نمایشگاه به دوبی سفر کرد. تجدید دیدار با برند‌هایی که تسنیم گستر نمایندگی رسمی آنها در ایران است، از مزایایی این بازدید بود که امیدواریم با نتایج مثبت حاصله از مذاکرات، به زودی با دستگاه های پزشکی جدید در خدمت شما باشیم.

 

برند کومن - فتال و مترنال مانیتور

 

از جذاب ترین غرفه های این نمایشگاه، در کنار فیلیپس (Philips)، کنون(Canon)، زیمنس (Simens) و جانسون اند جانسون (Johnson & Johnson) می توان به برند کومن (COMEN) اشاره کرد که با طراحی منحصر به فرد و دو طبقه غرفه، توجه ها را به خود جلب می کرد. این برند از اسپانسرهای اصلی این برنامه بود و اسم کومن (Comen) در جای جای نمایشگاه به چشم می‌خورد. در این نمایشگاه بین‌المللی بر خلاف تصور عموم مردم ایران، برندهای چینی با قدرت و کیفیت خاصی ظاهر شدند.

می توانید فتال مانیتور و فتال ومترنال مانیتور های برند Comen (کومن) را در این صفحه ببینید.

غرفه برند کومن چین - تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی - فتال و مترنال مانیتور کومن Comen

 

دستگاه ویدیو کولپوسکوپ FULL HD سامتک (Sometech) کره جنوبی

برند معتبر سامتک (Sometech) کره جنوبی، با ارائه برترین کیفیت تصویر در زمینه کولپوسکوپی و کولونوسکوپی (رزولوشن فول اچ دی (Full HD) و 4K) حرف های زیادی برای گفتن داشت! تجدید دیدار با David Kim، سرپرست تجارت بین‌المللی این برند از لحظات مهم بازدید ما از غرفه سامتک بود.

سامتک کره‌جنوبی - ویدیو کولپوسکوپ - کولونوسکوپ - Sometech made in Korea

با ارائه بالاترین کیفیت در تصویر دستگاه ویدیو کولپوسکوپ، دستگاه های کولپوسکوپ اپتیک دیگر بهترین گزینه نیستد! از دستگاه ویدیو کولپوسکوپ برای دقیق ترین تشخیص در سرطان دهانه رحم، زگیل تناسلی و ضایعات پوستی بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی ویدیو کولپوسکوپ فول اچ دی سامتک (Sometech Full HD Video Colposcope) اینجا کلیک کنید.

تصاویر دیگری از نمایشگاه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *